Rechten Documentenbeheer instellen

 

Algemeen

Gebruikers aanmaken en rechten instellen doet u via de optie Rechten/Gebruikers in het Home menu. In veel gevallen moet u zowel rechten voor de module aanzetten als rechten in het Beheercentrum aanzetten.

Hoe u gebruikers aanmaakt leest u op de pagina Rechten en Gebruikers.

De rechten zijn onderverdeeld in de onderstaande opties:

lees-rechten Lees rechten
toevoegen-rechten Toevoegen rechten
bewerken-rechten Bewerken rechten
verwijderen-rechten Verwijderen rechten
mappen-beheren-rechten Mappen beheren rechten (alleen bij Websitebeheer en Mailing)
selecteer-alles-rechten Selecteer in een keer alle rechten

Module Documentenbeheer

  • Ga via het Home menu naar de optie Rechten/Gebruikers en selecteer de gewenste gebruiker en klik op Bewerken.
  • Selecteer het onderdeel Documentenbeheer
  • Vink de gewensten rechten aan.
  • Klik op Opslaan.

 

rechten-documentenbeheer-01

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 21 augustus 2018