Pushberichten aanmaken en versturen in Cappie

 

Pushberichten aanmaken in Cappie

Makkelijk vanuit de app pushberichten aanmaken en versturen.

 

cappie-pushbericht-versturen

 

Rechten pushberichten instellen

Het is belangrijk dat je lid bent van de groep Mijn Captain met het item Pushberichten versturen vanuit app.
Iemand die toegang heeft tot Ledenbeheer kan de volgende stappen uitvoeren.

 

  • Ga naar Ledenbeheer en open een ledenkaart.
  • Ga naar Tabblad Groepen
  • Groep: Mijn Captain
  • Items: Pushberichten versturen vanuit app
  • Klik op het zwarte pijltje om het item toe te voegen aan de groep Mijn Captain

 

cappie-pushbericht-groep-lid-maken-v2

 

Als je het goed hebt gedaan dan zie je aan de rechterkant bij het onderdeel Mijn Captain het item Pushberichten versturen vanuit app toegevoegd.

  • Sla de wijzigingen op met behulp van de knop Opslaan linksboven op de ledenkaart.

 

cappie-pushbericht-groep-lid-maken-item-toegevoegd-v2

 

Pushbericht aanmaken in de app

Nadat je bent ingelogd in Cappie klik je links op het Menu en kies je voor Berichten.

 

cappie-pushbericht-1-berichten

 

Druk op de knop BERICHT OPSTELLEN

 

cappie-pushbericht-bericht-opstellen

 

In het onderstaande scherm heb je de keuze om een pushkanaal te selecteren.

 

cappie-pushbericht-bericht-opstellen-2

 

Meer informatie over het aanmaken van een pushkanaal vind je op onze helpsite.
https://help.e-captain.nl/websitebeheer/cappie/cappie-beheer/app-instellingen#pushkanaal-aanmaken

Pushbericht versturen vanuit de app

Pushbericht samenstellen

In het onderstaande scherm kun je de titel en het bericht opstellen.
Als alles is ingevuld kun je op Bericht versturen drukken.

 

cappie-pushbericht-samenstellen

 

    Als je op de knop Bericht versturen hebt gedrukt kom je in onderstaand scherm terecht.
    Hier krijg je de melding dat het pushbericht succesvol is verstuurd.

     

    cappie-pushbericht-succesvol-verstuurd

     
     
     

    Haal meer uit e-Captain!

    e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

    Bekijk onze trainingen

     
    logo-e-captain-support

    Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

     Ondersteuning op afstand

     

    Geef uw mening

    We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

    Schrijf een review

     
     

    Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 30 juli 2020

    Was deze informatie nuttig?