Het is mogelijk om de verschillende soorten contacten tussen uw vereniging en het betreffende lid vast te leggen. Het is altijd handig om te weten wat er door wie op welke wijze gecommuniceerd is naar het betreffende lid.
In de onderstaande afbeelding staan inkomende en uitgaande contact momenten tussen lid en vereniging.
Hieronder uitleg over onderstaande afbeelding:
Richting |
Het toevoegen van een item in de contact info. De richting geeft aan wie het contact geïniteerd heeft, de vereniging zelf, of het lid. |
Type | Het type contact of via welk medium het contact heeft plaatsgevonden of nog moet komen. |
Categorie | Mogelijkheid om categorieën toe te kennen en toe te voegen. |
Toewijzen aan | Wanneer er in uw vereniging meerdere gebruikers van e-Captain zijn dan is het mogelijk om de actie voortkomend uit het contact toe te wijzen aan een bepaalde mede gebruiker. |
Alarm | Er is een alarm in te stellen. Wanneer het alarm afgaat krijgt de persoon aan wie de actie is toegewezen een melding. |
Vraag/Antwoord | Inkomende contacten zijn meestal een vraag. Indien er direct een antwoord gegeven wordt is dat ook bij te houden. |
Bijlage | Als u een document verstuurd heeft dan is dat ook te koppelen aan het ontvangende lid. |
Status | Bij het toevoegen van items is het mogelijk om direct een status te bepalen, niet aan begonnen, afgehandeld, etc |
Bij het toevoegen van items is het mogelijk om direct een status te bepalen.
Niet aan begonnen |
In behandeling |
Moet worden bevestigd |
Afgewerkt |
Deze statussen zijn van belang bij de onderlinge communicatie van gebruikers van e-Captain.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.