Afwezigheids (out-of-office) melding instellen

 

Afwezigheids (out-of-office) melding instellen

Als je een e-mailaccount (POP3 of IMAP) via e-Captain hebt dan kun je ook een zogenaamde afwezigheids (Out-of-Office) melding instellen. Om een out-of-office melding in te stellen moet je inloggen in onze Roundcube Webmail omgeving: https://e-captain.nl/webmail.

  • Klik rechtsboven op Instellingen
  • Klik vervolgens links op de optie Filters
  • Om een afwezigheids melding toe te voegen maak je een nieuw Filter aan door op de + te klikken in de Filter kolom

out-of-office01

  • Geef een naam op voor het Filter. Bijvoorbeeld Vakantie
  • Vink de optie Alle berichten aan.
  • Selecteer bij Voer de volgende acties uit de optie Beantwoord met bericht.
  • Type vervolgens je bericht, vul het onderwerp in, geef je e-mailadressen op en hoe vaak het bericht moet worden verstuurd.
  • Klik daarna op Opslaan.
  • Om het bericht uit te schakelen vink je de optie Filter uitgeschakeld aan.

out-of-office02

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 24 oktober 2018