Inloggen e-Captain

 

Inloggen bij e-Captain

Om in te loggen op de e-Captain omgeving van uw organisatie doet u het volgende.

inloggen-001

 

  • In het scherm dat geopend wordt, geef hier de inloggegevens in die verstrekt zijn via de e-mail.

inloggen-002

 

  • Klik op de knop Inloggen.

 

inloggen-003

Geheimhoudingsverklaring

Als u de eerste keer inlogt moet u een geheimhoudingsverklaring digitaal ondertekenen. Hierin staat in het kort dat uw niets mag doen in welke vorm dan ook met de data - gegevens die uw organisatie in gebruik heeft in e-Captain, tenzij uw organisatie u daarvoor toestemming geeft. Zonder het accepteren van deze verklaring is het niet mogelijk om verder te werken in e-Captain.

Hoe u akkoord moet geven leest u op de pagina Geheimhoudingsverklaring.

 

Inlogproblemen

Als u niet (meer) kunt inloggen in e-Captain controleer dan onderstaande.

  • Zijn uw loginnaam, wachtwoord en pincode correct ingevoerd? Let op: het wachtwoord is hoofdletter gevoelig en dient exact te worden overgenomen.
  • Als u het wachtwoord kopieert en plakt vanuit een e-mailbericht of een ander document let dan op dat u geen spaties of andere tekens mee kopieert.
  • Controleer uw toetsenbord indeling. Soms komt het voor dat uw toetsenbord indeling is gewijzigd. Dit gebeurt als u de SHIFT en CTRL toetsen tegelijkertijd indrukt. Dit kunt u heel makkelijk testen door het wachtwoord even in het gebruikersnaam veld in te voeren en te controleren of alle tekens wel correct zijn. Zijn ze niet correct druk dan even de SHIFT en CTRL toetsen tegelijk in en voer dan het wachtwoord opnieuw in.

Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met uw e-Captain beheerder. Uw e-Captain beheerder kan u een nieuw wachtwoord toesturen.

Wanneer u het wachtwoord van uw e-Captain account niet meer weet, dient u contact op te nemen met uw beheerder van e-Captain. Uw beheerder kan inloggen en u via Rechten/Gebruikers in het Home menu voorzien van een nieuw wachtwoord.

Zie link Verstuur willekeurig wachtwoord

inloggen-004

 

In de e-mail die u ontvangt, vindt u uw inlognaam, een nieuw wachtwoord en de pincode. U kunt met deze gegevens inloggen en vervolgens uw wachtwoord aanpassen naar een persoonlijk wachtwoord.

 

Voor Beheerders

Bent u zelf een van de beheerders in e-Captain en bent u uw wachtwoord vergeten? Neem hiervoor dan contact op met een van de andere beheerders. Zij kunnen inloggen en u voorzien van een nieuw wachtwoord.

Als u zelf de énige beheerder bent kunt u natuurlijk de helpdesk bellen. Zij zullen ter verificatie een aantal vragen stellen en vervolgens een nieuw wachtwoord  sturen. U ontvangt géén antwoorden op juistheid van uw antwoorden. Het wachtwoord wordt uitsluitend gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Als u geen email van de helpdesk ontvangt omdat bijvoorbeeld uw emailadres is gewijzigd, niet correct is of u ontvangt de mail niet, (kijk ook in uw spambox en/of verwijderde items) d
an dient u te handelen als volgt:

  • Stuur ons per e-mail of per post een brief ondertekend door minimaal twee bestuursleden, die bevoegd zijn te handelen namens uw organisatie, met het verzoek het beheerdersaccount te resetten (idem voor het aanmaken van een nieuw beheerdersaccount). Deze twee bestuursleden dienen vermeld te zijn in de akte van de Kamer van Koophandel.
  • Stuur ook een recente akte van de Kamer van Koophandel mee (niet ouder dan drie maanden)*.
  • Stuur tevens van beide bestuurders een kopie van paspoort of ID-kaart mee.
  • De brief, de akte en kopie ID's dienen naar ons te worden verstuurd door een van de twee bestuursleden.

* U kunt een akte van de Kamer van Koophandel downloaden van de website van de Kamer van Koophandel.

 

E-mailadres van de helpdesk: ksedpleh.[antispam].@e-captain.nl

Ons postadres:
Dispi t.a.v. e-Captain helpdesk
Hambakenwetering 15
5231DD  's-Hertogenbosch

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 15 juni 2021