Kassa blok indeling

 

Inhoudsopgave

  1. Blok indeling

Blok indeling

Het wordt tijd om de kassa in te richten. De blokindeling wordt standaard meegeleverd in e-Captain. Deze hoeft u in principe niet aan te  maken of aan te passen.

De kassa is een visueel aanwezig instrument. Met knoppen en kleuren kunt u vorm geven aan de kassa. Basis hiervoor is dat bekend is wel deel van de kassa dat u gebruikt als de “telmachine”, en welk deel voor uw artikelen en de artikelgroepen die u misschien gaat gebruiken. Er zijn 3 gebieden te onderscheiden voor functies:

  • Kassa tel scherm (1)
  • Artikelscherm (2)
  • Artikelgroepen scherm wisselen (3)

kassa-009

 

  • Elk gebied heeft een eigen functionaliteit en kan op een andere manier ingericht worden. Standaard levert e-Captain een basiskassa waar al een volledige opzet in zit. Zo hoeft u niet alles zelf hoeft te doen, maar gebruik kunt maken van de voorgedefinieerde functies zoals afrekenen en tellen.
  • De kassa bevat standaard de 3 volgende schermen die meegeleverd worden. Het is mogelijk maximaal 3 schermen te maken, die in de basis kassa standaard worden aangemaakt. Bij het aanmaken van de kassa zal een standaard set worden geplaatst:

 

kassa-010

 

  • De standaard kassa wordt geplaatst als u voor het eerst met de kassa gaat werken. U kunt de standaard kassa uitbreiden met groepen en artikelen zodat u niet alles zelf hoeft te maken. Er is namelijk al één artikelgroep aangemaakt en het scherm waarmee u de betalingen afhandelt krijgt u erbij zodat u dat niet hoeft aan te maken.

 

kassa-011

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 26 maart 2018

Was deze informatie nuttig?