Instellingen ledenbeheer

 
 

Instellingen ledenbeheer (Beheercentrum)

Voor het ledenbeheer zijn er een paar algemene instellingen die in het Beheercentrum worden ingesteld. 

 

  • Ga naar Beheercentrum
  • Selecteer Ledenbeheer
  • Klik op Instellingen ledenbeheer

 

Ledenbeheer instellingen beheercentrum01

 

Autom. lidnummers e-Captain kan automatisch lidnummers genereren. Het lidnummer wordt dan automatisch met 1 opgehoogd.
Leeftijd jeugdleden t/m Geef hier de leeftijd op tot wanneer iemand nog jeugdlid is.
Woonplaats altijd in hoofdletters Hiermee kun je instellen dat de woonplaats altijd in hoofdletters wordt weergegeven.
Std. aanhef voor (nieuwe) relaties Selecteer hier de gewenste standaard aanhef. Per lid kan hier op ledenkaart vanaf worden geweken.
Opbouw aanhef Selecteer de gewenste opbouw van de aanhef
Voornamen toestaan ... Selecteer de gewenste optie
LedenbeheerL Zoeken op naam? Selecteer de gewenste optie

Lidnummers zelf toewijzen

Bij het toevoegen van een nieuw lid wordt er standaard een lidnummer toegekend. Dit lidnummer is gebaseerd op het laatste lidnummer dat wordt verhoogd plus èèn. Mocht u als vereniging zelf nummers willen toekennen, dan moet u de onderstaande stappen volgen:

  • Klik in het hoofd-menu op Beheercentrum
  • Kies voor Ledenbeheer
  • Klik op het item Instellingen ledenbeheer
  • Haal het vinkje weg bij de optie Automatisch lidnummers?


Bij het toevoegen van een nieuw lid, zal er nu niet meer automatisch een lidnummer worden gegenereerd.

 

Ledenbeheer nieuw lid 04

 

Als u op de knop IconM nummer drukt, wordt er alsnog een nummer gegenereerd.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 26 januari 2021

Was deze informatie nuttig?