Nieuw lid toevoegen

 
 

Een nieuw lid toevoegen

Om nieuwe leden toe te voegen aan het ledenoverzicht:

  • Kies in het hoofdmenu voor Ledenbeheer
  • Klik in het ledenbeheer scherm op de knop Nieuw om nieuwe leden toe te voegen.
  • Selecteer Nieuw Lid in het uitklap scherm.

Ledenbeheer nieuw lid 01

Tabblad algemeen

Er zal een tabblad geopend worden waarin u de basisinformatie van het nieuwe lid plaatst. Deze basisinformatie bestaat vooral uit de naam van het lid, de aanhef zoals die gebruikt wordt in brieven en email.

 

Ledenbeheer nieuw lid 02

 

  • Verder is het van belang om de geboortedatum van het lid in te voeren.
  • Als u dit tabblad zover mogelijk heeft ingevoerd kiest u voor Opslaan.

Nadat u dit gedaan heeft krijgt u het lid terug op het beeldscherm met daarbij nog andere tabbladen. Door middel van deze tabbladen kunt u het lid verder voorzien van alle relevante informatie die u nodig heeft of die u wilt weten ten behoeve van uw ledenbeheer.

 

Ledenbeheer nieuw lid 03

 

Elke kaart bevat specifieke informatie van het lid. De opbouw van de informatie zorgt voor een rustig beeld zodat u niet honderd velden ineens op uw scherm heeft staan en u moet zoeken naar de juiste informatie die u wilt hebben.

U klikt op het tabblad van uw keuze en krijgt de juiste informatie direct voor u.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 26 januari 2021