Wapen- en schietbaanproblemen melden

 

Problemen melden

Een schutter kan tijdens het schieten tegen een probleem met een wapen of schietbaan aanlopen. De schutter kan deze problemen melden bij de Officier van Dienst. De Officier van Dienst kan de probleem melding in de schietsportregistratie pagina invoeren.

 

Wapen probleem melden

Om een wapenprobleem te melden gaat u naar het onderdeel Probleem melden.

  • Ga naar Probleem melden en klik op het tabblad Wapenprobleem.

 

schietsport81

 

  • Klik op de plus schietsport82 om een nieuw probleem te melden.
  • Klik op bewerken schietsport86 om een bestaande melding te bewerken.

 

schietsport83

 

Wapen Selecteer het desbetreffende wapen
Soort melding Selecteer de soort melding (Defect, Onderhoud of Wapen kwijt).
Onderwerp Vul een onderwerp in
Probleem Geef een omschrijving van het probleem.

 

  • Klik op Opslaan om de melding op te slaan.

 

schietsport84

 

Na de melding wordt het wapen direct geblokkeerd zodat het wapen niet meer uitgeleend kan worden. In het Beheercentrum van e-Captain kan de melding verder afgehandeld worden.

Schietbaanprobleem melden

Om een schietbaanprobleem te melden gaat u naar het onderdeel Probleem melden.

  • Ga naar Probleem melden en klik op het tabblad Schietbaanprobleem.

 

schietsport85

 

  • Klik op de plus schietsport82 om een nieuw probleem te melden.
  • Klik op bewerken schietsport86 om een bestaande melding te bewerken.

 

schietsport87

 

Schietbaan Selecteer het desbetreffende wapen
Soort melding Selecteer de soort melding (Defect of Onderhoud).
Onderwerp Vul een onderwerp in
Probleem Geef een omschrijving van het probleem.

 

  • Klik op Opslaan om de melding op te slaan.

 

schietsport88

 

Na de melding wordt de schietbaan direct geblokkeerd zodat de schietbaan niet meer gebruikt kan worden. In het Beheercentrum van e-Captain kan de melding verder afgehandeld worden.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Wilt u dat onze supportafdeling met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst e-Captain Remote Support Support.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 17 januari 2020