Categorieën aanmaken en beheren

 

Categorieën aanmaken en beheren

Voor de module Ticketing kunt u verschillende categorieën gebruiken. Om deze categorieën aan te maken gaat u naar het Beheercentrum.

  • Ga in het Beheercentrum naar Ticketing en selecteer de optie Categorieën beheren.

 

ticketing-03

 

  • Klik op het bewerken icoontje IconS Edit om een bestaande categorie te bewerken
  • Klik op het verwijder icoontje IconS Delete om een bestaande categorie te verwijderen
  • Klik op de gele plus IconS Plusje om een nieuwe categorie toe te voegen.

 

ticketing-04

 

Categorie Vul hier de naam van de categorie in
Afbeelding Koppel hier eventueel een afbeelding aan de categorie

 

  • Klik op Opslaan om de wijzigingen op te slaan.
 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 17 april 2020

Was deze informatie nuttig?