Instellingen Ticketing

 

Inhoudsopgave

  1. Instellingen Ticketing

Instellingen Ticketing

Voor de algemene instellingen van de module Ticketing gaat u naar het Beheercentrum.

  • Ga in het Beheercentrum naar Ticketing en selecteer de optie Algemene instellingen.

 

ticketing-02

 

Factuur bijvoegen (iDEAL)? Selecteer hier of u de factuur met de bevestigingsmail wilt mee sturen als er met iDEAL is betaald.
Afzender van mailingen Selecteer hier de afzender van de mailingen die vanuit de module Ticketing worden verstuurd.
Onderwerp bevestigingsmail Vul hier het onderwerp in van de bevestigingsmail.
Onderwerp wachtlijst toegekend Vul hier het onderwerp in van de wachtlijstmail.
Onderwerp wachtlijst afwijzing Vul hier het onderwerp in van de wachtlijst afwijzingsmail.
Alleen tickets bestellen indien lid van club? Selecteer hier of alleen leden tickets mogen bestellen of ook derden.
 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 17 april 2020

Was deze informatie nuttig?