Instellingen Ticketing

 

Inhoudsopgave

  1. Instellingen Ticketing

Instellingen Ticketing

Voor de algemene instellingen van de module Ticketing gaat u naar het Beheercentrum.

  • Ga in het Beheercentrum naar Ticketing en selecteer de optie Algemene instellingen.

 

ticketing-02

 

Factuur bijvoegen (iDEAL)? Selecteer hier of u de factuur met de bevestigingsmail wilt mee sturen als er met iDEAL is betaald.
Afzender van mailingen Selecteer hier de afzender van de mailingen die vanuit de module Ticketing worden verstuurd.
Onderwerp bevestigingsmail Vul hier het onderwerp in van de bevestigingsmail.
Onderwerp wachtlijst toegekend Vul hier het onderwerp in van de wachtlijstmail.
Onderwerp wachtlijst afwijzing Vul hier het onderwerp in van de wachtlijst afwijzingsmail.
Alleen tickets bestellen indien lid van club? Selecteer hier of alleen leden tickets mogen bestellen of ook derden.
 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Wilt u dat onze supportafdeling met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst e-Captain Remote Support Support.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 17 april 2020