Toshiba TEC B-EV4 labelprinter werkt niet

 

Algemeen

De Toshiba B-EV4 labelprinter wordt geleverd als labelprinter bij het XPOS kassa systeem. Hoe u deze printer installeert leest u op de pagina Kassa labelprinter installeren.

Checks bij storingen

Als de labelprinter niet werkt controleer dan het volgende:

  • Staat de printer aan en zitten er labels in de printer? Controleer alle aansluitingen, zowel stroom als USB aansluiting.
  • Controleer of de inktrol niet op is.
  • Controleer of de sensor niet vuil is en in het midden staat.
  • Is de labelprinter correct aangesloten aan uw kassa?
  • Zet de printer en kassa uit en laat deze een minuut uit staan. Haal eventueel de stekkers even uit het stopcontact. Start daarna de kassa en de printer weer op.
  • Is er een USB verlengkabel gebruikt tussen de kassa en de printer? Verwijder deze en sluit de printer direct aan op de kassa met de meegeleverde kabel.
  • Controleer of de printer in e-Captain Beheercentrum is gekoppeld aan de kassa. Zie pagina Kassa labelprinter installeren - stap 5.
  • Is e-Captain Communications actief? Zie pagina e-Captain Communications
  • Kalibreer de labelprinter opnieuw. Zie pagina Kassa labelprinter installeren - stap 4.
  • Installeer e-Captain Communications opnieuw.
  • Installeer de Toshiba TEC B-EV4 driver opnieuw.
  • Sluit de printer aan op een andere PC en print een testpagina.

 

Download Toshiba TEC B-EV4 driver

toshiba-b-ev4t2-labelprinter

Naam: Fabriekshandleiding Toshiba TEC B-EV4 labelprinter (Engels)
Type: pdf
Grootte: 1.25 MB
 Download


Naam: Toshiba B-EV4 labelprinter setting tools handleiding (Engels)
Type: pdf
Grootte: 282 kB
 Download

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 28 augustus 2018