Als u in Websitebeheer de systeempagina Vraag & Aanbod Overzicht hebt gekoppeld dan kunnen uw websitebezoekers via het menu naar de Vraag & Aanbod pagina.
Op de Vraag & Aanbod overzicht pagina zien de bezoekers de actieve advertenties. Deze pagina bestaat uit een paar onderdelen:
Door op een advertentie te klikken opent de detailpagina van de advertentie met alle informatie over het item en de mogelijkheid om contact op te nemen met de adverteerder.
Als u de Mijn Captain - Mijn advertentie systeempagina aan het Mijn Captain menu heeft gekoppeld dan kunnen uw leden, na te zijn ingelogd, hun eigen advertenties bekijken en beheren in de Mijn Captain omgeving.
Met de drie knoppen kunnen de leden hun advertentie:
Om een advertentie te plaatsen klikt u op de pagina met het advertentie overzicht op de knop Nieuwe advertentie. Om een advertentie te kunnen plaatsen dient u ingelogd te zijn in Mijn Captain. Als u nog niet bent ingelogd krijgt u eerst het inlogscherm te zien voor u verder kunt gaan. Daarna komt u in het scherm om een advertentie aan te maken.
Op basis van de gekozen categorie krijgt u eventueel de extra vrije velden te zien en kunt u afbeeldingen uploaden.
In de volgende stap krijgt u een overzicht te zien en kunt u de advertentie plaatsen.
Na het plaatsen krijgt u de onderstaande melding te zien dat uw advertentie succesvol is geplaatst.
Als u op de website een advertentie heeft gevonden die u interessant vind kunt u in het adverentie overzicht op de advertentie klikken om naar de detail pagina van de advertentie te gaan.
Daar vind u alle informatie, kenmerken en de foto('s) over de advertentie. Daarnaast ziet u wie de advertentie geplaatst heeft, de locatie (woonplaats) van de aanbieder en de historie van de aanbieder.
Om contact op te nemen met de adverteerder klikt u op de knop Neem contact op met de adverteerder onder de gegevens van de adverteerder.
Bij het versturen van het bericht ontvangt de adverteerder een e-mail van het systeem met uw gegevens. De adverteerder kan door te reageren op dat bericht weer contact met u opnemen.
Na het versturen van het bericht krijgt u onderstaande melding te zien.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.