Instellingen Vrijwilligers

 

Algemeen

In het Beheercentrum vindt u enkele instellingen voor de module Vrijwilligers.

  • Instellingen (automatisch) plannen
  • Afzender van mailingen
  • Standaard functie instellingen

Om deze instellingen aan te passen gaat u in het Beheercentrum naar het onderdeel Activiteiten. Kies onder kopje Instellingen voor Vrijwilligers instellingen.

Vrijwilligers instellingen

Bij de Vrijwilligers instellingen vindt u de volgende instellingen terug.

 

vrijwilligers-03

 

Bij Instellingen (automatisch) plannen wordt de data automatisch opgehaald.

Bij Afzender van mailingen kiest u een afzender e-mailadres voor mailingen die uitgaan naar de vrijwilligers.

Bij Standaard functie instellingen worden de standaard functies automatisch getoond. Deze standaard functies zijn groepsitems van de systeemgroep Medewerkers functies. Standaard bevat deze systeemgroep het groepsitem Bardienst en het groepsitem Barhoofd. Deze twee kunt u niet verwijderen. U kunt aan deze systeemgroep zelf nieuwe groepsitems toevoegen, zoals groepsitem "Medewerker" of groepsitem "Schoonmaker". Deze worden dan als Standaard functie getoond in bovenstaande afbeelding.
U kunt hier klikken op het bewerk icoon IconS Edit om de instellingen voor de betreffende standaard functie aan te brengen.

Standaard functie instellingen bewerken

Wanneer u op het bewerk icoon IconS Edit achter een standaard functie klikt, verschijnt het volgende scherm:

vrijwilligers-04

 

Standaard instellingen voor Bardienst
Functie is zichtbaar op de website? Ja of Nee
Leden kunnen zelf inschrijven via de website? Ja of Nee
Leden mogen functies onderling ruilen? Ja of Nee
Leden moeten door beheerder gekoppelde functie bevestigen? Ja of Nee
Functie telt mee voor zelfwerkzaamheid? Ja of Nee
Functie kan gecombineerd worden met deelname aan een activiteit? Ja of Nee

.

Standaard herinneringsmail voor Bardienst
Herinneringsmail 1, 2 en 3 X dagen voorafgaand aan de functie de volgende mail versturen.
Zoek de mail met behulp van de knop Zoek en koppel de mail.
 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Wilt u dat onze supportafdeling met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst e-Captain Remote Support Support.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 31 december 2019