Cappie Widget: Knop + app-pagina link

 

Functie

Met de Widget Knop + interne link  kan de gebruiker een knop maken en deze laten verwijzen naar een pagina IN de app. Als u dan de link wilt koppelen komt u terecht in de navigatiestructuur van de e-Captain app pagina's. Hier kunt u dan de keuze maken naar welke pagina u wilt verwijzen.


knop-met-interne-link-voorbeeld

Invoegen Cappie Widget Knop + app-pagina link

Om een widget zichtbaar te krijgen in de app moet u deze toevoegen aan een app pagina.

  • Sleep de nieuwe widget naar de juiste kolom binnen de app pagina.

 

knop-met-interne-link-widget-in-e-captain

 

  • Selecteer in het overzicht met alle beschikbare widgets voor de widget Knop + app-pagina link

knop-met-interne-link

Instellingen Cappie Widget - Knop + app-pagina link

Na het loslaten van de Cappie Widget Knop + app-pagina link op de juiste locatie zal het instellingen scherm geopend worden.

knop-met-interne-link-bewerken

 

  • Tekst: deze tekst is te zien op de knop.
  • Link koppelen: als u op de paarse knop zoek klikt, komt u terecht in de navigatiestructuur van de e-Captain app pagina's. Hier kunt u de keuze maken naar welke pagina u wilt verwijzen.

 

knop-met-interne-link-link-koppelen

 

  • Kantruimte: als u dit op ja zet dan is er een stukje witruimte om de knop. Dit zorgt ervoor dat de knop niet meteen tegen de tekst aan staat.
  • Volledige breedte: u kunt er voor kiezen om de knop over de volledige breedte van het scherm te laten zien of als u kiest voor nee dan is het een standaard formaat van een knop.
  • Alternatieve kleur: de secundaire kleur is vastgelegd in het kleurenschema in het Beheercentrum. Ga naar Beheercentrum > Cappie > app instellingen.
 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 10 juli 2019

Was deze informatie nuttig?