Binnen e-Captain heeft de vereniging de mogelijkheid een leden aanmeld/inlog pagina aan te maken. Via deze pagina kunnen leden gegevens inkijken en wijzigen of bijvoorbeeld inschrijven voor activiteiten. Voorbeelden van de mogelijkheden zijn:
Om deze functionaliteit in gebruik te nemen moet een inlog mogelijkheid geplaatst worden op de webpagina van de vereniging en dient het lid te beschikken over inloggegevens voor het Mijn Captain gedeelte van de website.
De inloggegevens voor Mijn Captain zijn op verschillende manieren te verkrijgen:
De leden ontvangen een mail met een link waarmee het lid zelf een wachtwoord kan instellen. Deze link is 7 dagen geldig.
Als een nieuw lid zich aanmeld via de website van een vereniging, is het mogelijk deze direct of na autorisatie de inloggegevens voor Mijn Captain te sturen.
Mocht ervoor gekozen zijn om de logingegevens voor nieuwe leden niet automatisch te versturen, dan is het mogelijk om deze te versturen via de ledenkaart.
Mocht ervoor gekozen zijn om de logingegevens voor nieuwe leden niet automatisch te versturen, dan is het mogelijk om deze naar alle leden of een groep van leden te versturen via het beheercentrum.
U kunt in e-Captain ook eenvoudig voor al uw relaties een Mijn Captain account aanmaken of eventueel ontbrekende Mijn Captain accounts aanmaken.
Voor het versturen van de logingegevens wordt altijd de zogenaamde Mijn Captain template gebruikt. De logingegevens kunnen niet met een andere template worden verzonden.
De Mijn Captain template vind u terug in de module Mailing.
De Mijn Captain template bestaat uit meerdere rabbladen. Voor het versturen van de logingegevens worden de tabbladen Aanhef, Mijn Captain en Slottekst gebruikt. In het tabblad Mijn Captain vind u de tekst die de leden ontvangen met hun logingegevens.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.