Schade melden in Cappie

 

Schade melden

Schade melden is een pagina in het websitebeheer van e-Captain. Daarom is het belangrijk dat u eerst gebruik maakt van de Widget Knop + CMS-pagina link. Deze knop kun je laten verwijzen naar een (systeem) pagina in websitebeheer. Als je dan de link wilt koppelen kom je terecht in de navigatiestructuur van e-Captain websitebeheer. Hier kun je dan de keuze maken naar welke (systeem) pagina je wil verwijzen.


knop-met-cms-pagina-link-telefoon-mockup

Invoegen Cappie Widget Knop + CMS-pagina link

Om een widget zichtbaar te krijgen in de app moet u deze toevoegen aan een app-pagina.

  • Selecteer in het overzicht met alle beschikbare widgets voor de widget Knop + CMS-pagina link

knop-met-cms-pagina-link-widget

 

  • Sleep de widget Knop + CMS-pagina link naar de juiste kolom binnen de app-pagina.

 

knop-met-cms-pagina-link-websitebeheer

Instellingen Cappie Widget - Knop + CMS-pagina link

Na het loslaten van de Cappie Widget Knop + CMS-pagina link op de juiste locatie zal het instellingen scherm geopend worden.

knop-met-cms-pagina-link-instellingen

 

  • Tekst: deze tekst is te zien op de knop.
  • Pagina*: Klik op de paarse knop Zoek om een pagina te selecteren waar de knop naar moet verwijzen. In ons voorbeeld gaat de verwijzing naar de pagina Schade melden.

 

knop-met-cms-pagina-link-schade-melden-pagina-koppelen

 

  • Kantruimte: knop voorzien is van kantruimte aan beide kanten ja / nee
  • Volledige breedte: knop over de volledige breedte ja / nee
  • Alternatieve kleur: kleur kan afwijken van de kleur die je hebt gekozen in het beheercentrum > cappie > app instellingen.
  • Inloggen verplicht? inloggen ja / nee

Voorbeeld in Cappie - Schade melden

knop-met-cms-pagina-link-telefoon-mockup

 

  • Als je op de Knop Schade melden hebt gedrukt kom je op de pagina Schade melden terecht. Deze pagina wordt IN de app ingeladen.
  • Meld hier uw schade door het formulier in te vullen.

 

schade-melden-in-cappie

 

  • Type: kies hier het type waarvan u de schade wilt melden.
  • Object: druk op het pijltje aan de rechterkant om de lijst te openen. Kies uit deze lijst het object.
  • Onderdeel: open de de lijst en geef aan om welk onderdeel het gaat.
  • Datum melding: kies hier de datum waar op u de schade meldt.
  • Omschrijving melding: hier kun je aangeven wat voor schade er is.
  • Omschrijving oorzaak: geef hier de oorzaak van de schade aan.

Druk op de knop Opslaan om de schade informatie op te sturen naar de vereniging.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Wilt u dat onze supportafdeling met u meekijkt op de PC? Download dan voordat u belt eerst e-Captain Remote Support Support.

 Ondersteuning op afstand

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 11 juli 2019