Inloggegevens vergeten

 

Als e-Captain gebruiker kunt u inloggen via onze website www.e-captain.nl. Om in te loggen in e-Captain heeft u drie gegevens nodig:

  • Een loginnaam
  • Een wachtwoord
  • Een pincode

Wanneer u niet meer kunt inloggen in e-Captain neemt u contact op met de  beheerder van uw e-Captain versie.  Uitsluitend uw beheerder kan alleen een nieuw wachtwoord voor u aanmaken. Deze wordt dan automatisch door e-Captain gegenereerd en per e-mail naar u toegezonden.

Lees ook onze pagina Inloggen in e-Captain

Als u zelf de énige beheerder bent kunt u natuurlijk de helpdesk bellen. Zij zullen ter verificatie een aantal vragen stellen en vervolgens een nieuw wachtwoord  sturen. U ontvangt géén antwoorden op juistheid van uw antwoorden. Het wachtwoord wordt uitsluitend gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Als u geen email van de helpdesk ontvangt omdat bijvoorbeeld uw emailadres is gewijzigd, niet correct is of u ontvangt de mail niet, (kijk ook in uw spambox en/of verwijderde items) dan dient u te handelen als volgt:

  • Stuur ons per e-mail of per post een brief ondertekend door minimaal twee bestuursleden, die bevoegd zijn te handelen namens uw organisatie, met het verzoek het beheerdersaccount te resetten (idem voor het aanmaken van een nieuw beheerdersaccount). Deze twee bestuursleden dienen vermeld te zijn in de akte van de Kamer van Koophandel.
  • Stuur ook een recente akte van de Kamer van Koophandel mee (niet ouder dan drie maanden)*.
  • Stuur tevens van beide bestuurders een kopie van paspoort of ID-kaart mee.
  • De brief, de akte en kopie ID's dienen naar ons te worden verstuurd door een van de twee bestuursleden.

* U kunt een akte van de Kamer van Koophandel downloaden van de website van de Kamer van Koophandel.

E-mailadres van de helpdesk: ksedpleh.[antispam].@e-captain.nl

Ons postadres:
Dispi t.a.v. e-Captain helpdesk
Hambakenwetering 15
5231DD  's-Hertogenbosch

Inloggegevens Mijn Captain

Als uw vereniging gebruik maakt van een besloten ledenwebsite via e-Captain, de Mijn Captain omgeving dan heeft u van uw vereniging een loginnaam en wachtwoord gekregen.

Op de website van uw vereniging zal dan ergens een inlogmogelijkheid zijn.

 

inloggegevens-kwijt-01

 

  • Klik op de link Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?

 

inloggegevens-kwijt-02

 

  • Vul uw e-mailadres in en neem de code over.

 

Als uw e-mailadres klopt dan krijgt u onderstaande groene melding en ontvangt u een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord te genereren. Deze link is slechts 1 uur geldig. Daarna vervalt de link en zult u bovenstaande stappen nogmaals moeten doorlopen.

 

inloggegevens-kwijt-03

Inloggegevens e-mail

Indien u gebruik maakt van e-mailfaciliteiten via e-Captain dan heeft u voor uw e-mail ook een loginnaam en wachtwoord ontvangen, samen met de servergegevens van onze e-mailservers. Uw loginnaam is gelijk aan uw e-mailadres.

Wanneer u niet meer kunt inloggen in uw e-mail neemt u contact op met de  beheerder van uw e-Captain versie. Uw beheerder kan alleen een nieuw wachtwoord voor u aanmaken.

 
 
 

Haal meer uit e-Captain!

e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.

Bekijk onze trainingen

 
logo-e-captain-support

Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.

 Ondersteuning op afstand

 

Geef uw mening

We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.

Schrijf een review

 
 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 15 juni 2021

Was deze informatie nuttig?