Als e-Captain gebruiker kunt u inloggen via onze website www.e-captain.nl. Om in te loggen in e-Captain heeft u drie gegevens nodig:
Wanneer u niet meer kunt inloggen in e-Captain neemt u contact op met de beheerder van uw e-Captain versie. Uitsluitend uw beheerder kan alleen een nieuw wachtwoord voor u aanmaken. Deze wordt dan automatisch door e-Captain gegenereerd en per e-mail naar u toegezonden.
Lees ook onze pagina Inloggen in e-Captain
Als u zelf de énige beheerder bent (of als niemand meer kan inloggen) dan dient u te handelen als volgt:
* U kunt een akte van de Kamer van Koophandel downloaden van de website van de Kamer van Koophandel.
E-mailadres van de helpdesk: ksedpleh @e-captain.nl
Ons postadres:
Dispi t.a.v. e-Captain helpdesk
Hambakenwetering 15
5231DD 's-Hertogenbosch
Als uw vereniging gebruik maakt van een besloten ledenwebsite via e-Captain, de Mijn Captain omgeving dan heeft u van uw vereniging een loginnaam en wachtwoord gekregen.
Op de website van uw vereniging zal dan ergens een inlogmogelijkheid zijn.
Als uw e-mailadres klopt dan krijgt u onderstaande groene melding en ontvangt u een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord te genereren. Deze link is slechts 1 uur geldig. Daarna vervalt de link en zult u bovenstaande stappen nogmaals moeten doorlopen.
Indien u gebruik maakt van e-mailfaciliteiten via e-Captain dan heeft u voor uw e-mail ook een loginnaam en wachtwoord ontvangen, samen met de servergegevens van onze e-mailservers. Uw loginnaam is gelijk aan uw e-mailadres.
Wanneer u niet meer kunt inloggen in uw e-mail neemt u contact op met de beheerder van uw e-Captain versie. Uw beheerder kan alleen een nieuw wachtwoord voor u aanmaken.
e-Captain is een zeer uitgebreid ledenadministratie pakket. Wij bieden verschillende basis trainingen aan waarbij u op toegankelijke wijze leert werken met e-Captain. De trainingen vinden plaats op ons kantoor in 's-Hertogenbosch.
Om u optimaal support te kunnen geven is het in sommige gevallen handig als we op afstand kunnen meekijken op uw eigen computer. Hiervoor maken wij gebruik van e-Captain Remote Support. Bel eerst met de helpdesk om af te stemmen of dit in uw geval nodig is.
We horen graag wat u vindt! Wij zijn immers pas tevreden als u dat bent. Wilt u ons laten weten hoe u onze support heeft ervaren? Deel uw ervaring via Google.